torsdag, desember 13, 2007

Warlocks In Her Ear

Har vært hjemme en uke, men er fremdeles jet lagged. Det har imidlertid bedret seg fra at jeg våkner klokken 04:00 til rundt 06:30, så rundt julaften bør jeg være i stand til å sove til 09:00 :p Har ikke helt bestemt hva jeg skal gjøre med julen i år, etter all fartingen denne høsten frister det mest å bare være hjemme, men da får vel familien helt krampe. Får se hva det blir til.

Jobbmessig sett var det helt ålreit å komme tilbake. Har kanskje fått litt perspektiv på hva jeg er lei av og hva jeg liker ved jobben min, samtidig som jeg har fått litt tid til å tenke på hva jeg kunne tenke meg videre. Håper at de siste dagene før jul bringer litt klarhet i hva denne arbeidsplassen min ser for seg at jeg skal bedrive de neste årene med.

I morgen kveld skal jeg ut med ettermarkedsavdelingen og drikke juleøl, samt "feire" at tre av dem forsvinner ut til andre jaktmarker. Beklageligvis er et par av de avtredende blant mine favorittkollegaer, så det blir sikkert litt grining om jeg kjenner meg selv rett. Mitt eget team har vært behagelig stabilt det siste halvåret, og jeg koser meg med å se at de trives på jobb. Det er mulig at vår stadige tilgang på godis har noe med saken å gjøre, men jeg velger å tro at det ikke er den eneste innvirkende faktor.

I går fikk jeg ny telefon. Den gamle druknet i øl for et års tid siden, men har på haltende vis holdt seg i live, og jeg har vært for sløv til å bytte den ut. Nå tenkte jeg imidlertid at det var på tide, og har dermed fått et eksemplar som var langt mer high tech enn det jeg ønsket - selv om jeg fikk den enkleste modellen. Jeg er flink med programvare, og de aller fleste duppeditter behersker jeg fint etter kort tid, men mobiltelefoner gir meg av en eller annen grunn helt vegring. Sannsynligvis pga telefonskrekken, som for øvrig tar helt av for tiden. Et års tid som huleboer kunne passet meg fint, så lenge jeg hadde hatt tilgang på mail og fått betalt for det :p

Ingen kommentarer: