søndag, desember 09, 2007

I'm Ready To Play Now

Så var man tilbake hjemme igjen. Tre ukers ferie har på samme tid gått veldig fort og veldig sakte, og i morgen bærer det tilbake til kontoret. Det blir litt godt, tror jeg glemte å sette pris på livet mitt i månedene før jeg dro.

Apropos ting jeg har glemt å sette pris på:

Eskobar - A Thousand Last Chances
Jeg kjøpte denne skiva ikke så lang tid før jeg flyttet til Finland, og i den første leiligheten jeg bodde ble den spilt nesten konstant. Enkelte av låtene, som Love Strikes, You Got Me, Fly On The Wall, Even If You Know Me og Bring The Action var gode soundtrack for ny by, og da skiva forsvant på mystisk vis et sted under tre-fire bilbytter under veldig kort tid var det ganske trist. Av en eller annen grunn gikk tapet imidlertid i glemmeboka før jeg fikk anskaffet et erstatningseksemplar helt frem til nå. Amazon.co.uk er min venn.

The National - Boxer
Denne dukket opp som anbefaling på amazon.co.uk etter at jeg hadde kjøpt et eller annet bra, og havnet derfor i handlekurven. ILYBICD, Editors og Interpol er nærliggende sammenligninger. Veldig, veldig god vokal, og et par fantastiske låter som Fake Empire, Brainy, Slow Show og Apartment Story stikker seg ut, men hele skiva er god.

Ingen kommentarer: